sreda, 18. september 2013

18.9.2013

18.9.2013


Bjonda pravi, da sem nora mačka, opica leteča, glista krista, mačkolinka, ušesmanka pa še kaj bi se našlo, pa se ne spomnim. In da če kdo dela traparije, sploh ni treba iskat krivca, ker vsi vedo, da sem to jaz. :)  

S taco v karton z drobtinami in jih ven rofkat in se igrat, s taco v makarone, jih krast in se igrat z njimi, danes je bjonda kupila zeliščne bonbone in sem z glavo v vrečko, enega v gobček in laufat in se igrat z njim. Mi je rekla, da sem kot sraka, in potem so našli enih 5 po celem stanovanju raznešenih... Ukradla sem tudi kuhan riž, pečen krompir, mleko, jogurt, borovničevo magdalenico, pa še kaj se bi našlo, pa se ne spomnim vsega. Nekdo je pregrizel zaveso v kopalnici in je vsak dan več lukenj noter... 

Radi me pa imajo. Bjondi je rekla, da mi s kozlarijami Vidi in Tildi nista niti do kolen. 

:)



Na moji mačji mami, na prsih...



Pančkam... 


Jaz pa Tildi... 

Tildi je zaspala na tipkovnici... 

Tildka spi v platoju od breskev... 

A sem lepa? 

Mala mucka, :) 

Jaz pa Tildi...

Tkole se mava midve radi... 







Pa tkole tudi... 

Še Vidi je enkrat uspelo... 





Ajava...





Ni komentarjev:

Objavite komentar