torek, 3. september 2013

Same spalne fotke...


SAME SPALNE FOTKE...

Joj, že dolgo se nismo nič javile... Kot veste, mačke spimo zelooo veliko, meditiramo po mačje in smo sploh veliiike zaspanke. Mačja mama pravi, da sem jaz najbolj pridna, ko spim in mi takrat ne hodijo nobene neumnosti po glavi. No. Začela sem plezat po komarnikih, ko imam mačje "nore minute", pogruntala sem tudi, da se da preko komarnika pridet na okensko krilo in potem iz njega skočit na vrh kuhinjskih omaric. Mačji mami je kar slabo, ko to vidi, predvsem, ker pravi, da sem tako zmešana, da bi mi bilo vseeno, če bi padla na glavo na tla. Vam pa povem, da sem to pogruntala zato, ker sem premajhna, da bi skočila na hladilnik, sem poizkusila, pa se ujamem le na krempeljčke in padem dol... Ampak na omaricah hooočem bit, ker sta tam tudi Vidi in Tildi in je pravi "mačji klub". 

Z bjondo sva skupaj nakvačkali dva šala, jaz pomagam, ko takole lepo spim zdraven...

Pa zjutraj se moram nujno zbasat k Tildki v umivalnik in sva potem z najino mačjo mamo, ko si ona nanaša mejakap. Vsak dan. Odvisno, katera prva pride in zasede umivalnik, ampak jaz sem ugotovila, da midve s Tildko komot leživa noter...



Mačja mama pravi, da sem kot angelček...


Kvačkava... 
i

Jaz pa Tildi v umivalniku...


Ah, bjonda si pere lase, zelo zanimivo...

Kaj delaš, jaz bi une pene s taco pregledala...

Moja, moja... 

Kako se lahko ritensko zbaše pod kovtr? 

Sem prišla malo izzivat... 

So že batine... 
l

JAZ, na vrhu hladilnika... 

What`s up? 

Tildka v škatli od breskev... 

Vidi na pisarniškem stolu... 

Šminkanje danes zjutraj... 
..

Če ne gre drugače, tkole... 





Ni komentarjev:

Objavite komentar