ponedeljek, 5. avgust 2013

Vročina, spanje...



Vročina, spanje...


Tkole spimo, ko je vroče. Bjonda je šla spat v sobo od tamale, ker je bilo ponoči vroče za umret, v tej sobi pa je postelja takoj zdraven okna. Takole spimo nad njeno glavo, Vidi se je preselila s stola na posteljo takoj, ko je bjonda vstala. Sej jo poznate, ona ne more bit neposredno zdraven človeka, čuva pa kje v bližini kot kak pitbul. Mačja mama pravi, da ji nobeden nič ne more, dokler je Vidi pri nas.
Samo poglejte izraze blaženosti na Vidkinem obražčku...

Jaz sem pa rada s teto Tildi na kuhinjski mizi, večkrat gor skupaj leživa. 

Mačja mama je šla za dan in pol od doma, danes pa že cel dan skačem v njeno naročje in predem, se raztegujem (me bojo že oni držali, da ne padem), zaspim (naj me majo v naročju za nedoločen čas)... Danes je bjondi sedela z mano v naročju v taki pozi, da po kaki uri ni več čutila nog, pa še hrbtenica jo je začela bolet, potem me je prestavila, ni šlo drugače.

Uživamo. Vsi. 



Če bjonda spi tukaj, bomo tudi mačke...

Najbolj angelska Vidi...

Hrrr, hrrr...

Tildka je v zen-u...



Tkole sem se kar na Tildko naslonila z glavico...






Ni komentarjev:

Objavite komentar