ponedeljek, 12. avgust 2013

12.8.2013



12.8.2013


Naša bjonda nam vsak dan pove, da smo najlepše mačke na svetu. In to vsaki posebej. In potem res verjamemo, da smo full hude bejbe. Bjonda pravi, da so to "afirmacije" za nas, mačke. Pa če smo pridne ali pa če naredimo kaj dobrega, pove, da je ponosna na nas. Recimo, ko se Tildka lepo igra z mano, ji bjonda reče, da je res ponosna nanjo. In ko sem se jaz naučila skočit na pult, enako. Naša mama spremlja naš napredek in nas pohvali in pove lepe in sladke besede...
S Tildko sva v pravem "tigrovskem" paktu, kar pomeni, da sva kar naprej skupaj, leživa blizu ena drugi, v isti sobi, na mizi... Krasno se razumeva, ritk ravno ne tiščiva skupaj, ker se to potem ponavadi sprevrže v ruvanje in igro, kar pa Tildka, ki zelo rada počiva, ne mara vedno. Pa se tudi božava s tačkami ali pa se umivava...

Vidka je odkrila novo zabavo z bjondo, ki jo nekajkrat na dan prečeše in premasira z njeno Avon krtačo za lase, kar je postala že taka obsesija, da razmišljamo, da bi kupili eno samo za Vidko. Ker njej se res čisto strga, ko ji nekdo dela tak tretma. Celo Zala se je naučila, pa špeglar tudi. Torej, nora uživancija s človeško krtačo za lase :)

Mačja mama je rekla, da sem dobila pravo, pravo odraslo mačjo dlako. In da nisem več mačji otroček, ampak postajam mačja bejba. Nič več punk rock nasršene dlake po ritki in po hrbtu. Postala je sijoča in svilnata, mehka. Čisto drugačna, kot jo imata Vidi, njena je mehka kot puh in gosta, svetleča, zadaj, ko je repek, se ji naredi kar prečka. Že ko jo je gospa oddajala, je rekla: "Vidka je res puhek". Tildka ima gosto dlako, čisto navadno, tigrasto, kjer se ji tigrast vzorec preliva v želvovinastega. Naj omenim, da je njena sestrica želvovinka. Jaz pa svilena siva tigrica in bjondi je to zelo všeč, je rekla, da bi me lahko božala v nedogled...

Jaz sem pa nora na vse škatle, vrečke in sklede. Sedet grem prav v vsako, če je le dosti velika. Če ni, se pa prevrnem s skledo vred, :) 


Tildi nad kuhinjskimi omaricami...

Na mizi...

V skledi za solato...

Se vrtim noter... 

In igram, lovim repek... 

Pojem Sushicat konzervo, pol pa še malo slivovega cmoka za posladek in: GAME OVER 

Tildi in jaz... 

Danes sem šla k njej spat... 

Takole... 








Ni komentarjev:

Objavite komentar