ponedeljek, 5. avgust 2013

31.7.2013



31.7.2013


Spet jaz. Ta vikend smo bile same doma, sta šla bjonda in špeglar na morje in nas je prišla pogledat in hranit una prijazna teta. Vse je bilo v redu, le en lip gloss se je razbil in je bilo napackano povsod po stolu. :) :) :) Bjonda ni mogla verjet, da lahko plastika tako poči...

Danes zjutraj sem jo zbudila, ko sem z repkom nežno božala po njenem obrazu, ležat sem šla namreč na polico nad njeno glavo, na knjigo Polonce Kovač Zverinice od A do Ž. Ponoči sem imela "mačje potrebe" in sem se lupčkala in predla, potem pa so me komaj umirili, ker sem začela noret in razgrajat beri: plezat po okenski mreži, se z Vidi pretepat za zaveso, plezat po risalni tabli od tamale, grizt floumastre na mizi in podobno...
Sej veste, sem še mičkena, mi gredo same neumnosti po glavi... Mačja mama pravi, da sem včasih čisto nora. Aja, pa na sladoled sem čisto nora, morajo vedno dat ene dve žlički zame.



Tkole znorim na stolu in ga pretepam...

Ti boš mene?

Staroselki sta zgroženi, kaj neki počnem...

Ni me... Pretepam tudi preproge...

Breskev ven, jaz v vrečko...

Tildka  v božjem miru...

Ne za dolgo, pridem jaz...

Mi umije ušesa...

Pol se pa pretepava, tkole...







Ni komentarjev:

Objavite komentar