ponedeljek, 29. julij 2013

29.7.2013



29.7.2013



Vam moram malo pisat, se že dolgo nisem oglasila. Fotografiramo se bolj malo, ker je tako peklensko vroče, imamo zastrta okna in je svetlobe malo za to počet. Tako tičimo z našo bjondico noter, doma in se imamo fajn. Ker je zjutraj svetlo že zelooo zgodaj, začnemo malo kolovratit naokoli, ko pa vstane bjonda in gre lulat, in seveda kakšna mačka solidarno z njo, prav tako na mačje stranišče, potem se šele začne... Prvo nam bjonda še vsa krmežljava da nekaj dobrega za jest, včasih jemo vse tri različne zajtrke, kar ima katera najrajši, jasno... Če hoče bjonda še malo poležat in pospat to praktično ni mogoče, ker začnem jaz noret z Vidi in Tildi in kot se za dobrega otroka spodobi, stečem čez njo celo in čez njeno glavo, na okensko polico, Vidi pa za mano. Da ji pokažemo, kako dobro znamo dirkat, no...  Mačjo mamo kar odnese s postelje "porkamadona, a ste čist znorele, riti mačje?", Jaz sem drobčkena in lahka, Vidi pa ne, pa tudi krempljev nima postriženih in praska. Tako ima bjonda novo globoko prasko na nogi (od Vidke). 

A to veste, da je Vidi taka princeska, da ji bjonda ne striže krempeljčkov? Mislim, eni pa imajo bonuse, a ne? Vidi namreč tako vzorno skrbi za kožušček in krempeljčke, umiva se prav ves čas, res, ogrooomno časa in dela mačje manikure in mačje pedikure. Skratka. Njena dlaka je najmehkejša in svetleča in dišeča, krempeljči pa najtanjši, tanke bele iglice, skrite v smatanasto belih tačkah... In ko se zbudi, leti do praskalnika in pobrusi krempeljčke. To naredi vsakokrat, ko se zbudi, medtem, ko je Tildi praskalnik španska vas, meni pa tudi. In Tildi je nujno postrižt krempeljčke, ker si jih sama ne, sploh ne zadnjih, pa njej je to tako ali tako všeč, stegne tačko, bojnda pa uredi to s kleščami. In Tildi se še jako fajn zdi in ima potem mačjo mamo še posebej rada. Meni jih postrižejo, čisto malo, zato, ker sem še mičkena in plezam povsod, pa tudi, da ne popraskam med igro do krvi. In mačja mama pravi, da če bi Vidi postrigli krempeljčke, je to tako, kot če bi dolgolasi ženski odrezali lase. Se pravi, no go. 

Pogrešam Zalico, mojo bejbo, ki je šla na morje. Z njo sem res veliko, pa ona me nosi v naročju. Mačja mama to malo pogleda z dvignjeno obrvjo, ampak dokler me piskam, mijavkam ali ne kažem kakršnihkoli znakov, da bi rada dol, naju pusti na miru. Ker pri nas imamo mačke strašne pravice in protekcijo, mačja mama bi takoj uredila, če bi bilo kaj narobe. In ker ni tamale bejbe, se stiskam in crkljam pri njej. Velikokrat na dan. Bjonda pravi, če so "mačje potrebe", kot je naslovila trenutek brrrr predenja, buckanja in delanja zvezdic in lupčkanja... Pri temle pisanju sem jo zmotila 2x in zlezla k njej v naročje brrr, in ona se mora nagnit, ker hočem ležat točno na prsih, ali pa za vratom. Ja, sem se navadila, da je bjonda bolj mehka kot špeglar, :P


Ja, Jabooz vreča je tudi moja...



Moja bejba, tkole sem jaz kar naprej z njo... 

Učki so drugačne barve, nisem več mičkena... 

Zeh, zeh... 

Bjonda pravi, da nisem več mičkena in da tačice postajajo damske... 

Tildi pančka...

Princeska Vidi... 






Ni komentarjev:

Objavite komentar