petek, 21. junij 2013

21.6.2013 - Mačji dnevnik Mallow Moonlight

21.6.2013



Spet sem tukaj, da se malo javim, kako sem. A veste kaj? Cela zabava je imet dve odrasli mačji teti za igrat, resno. Bjonde sploh nimam časa spremljat, pa polupčkat, samo za macami norim in hočem bit nekje v bližini njih. So prav fajn, te tečke. Vidi kdaj pa kdaj še name zapiha, drugače sem pa že potipala (nekajkrat), njen košat črn repek, itak, da me je s taco odrinila češ: "pamž mali bejž takoj stran od mene". No, ampak repek ima fajn, pa še miga, itak je nadzabaven. Včeraj sem potipala njen mehak špehast trebušček... Hi, hi...



Jaz in moji mačji teti v (čisto razturani) sobi od tamale...

Ampak teta Vidi je popustila, se je že šla praskat na praskalnik, ki sem ga trenutno jaz zavzela. Sej sem že povedala, meni je čist vseeno, sem mladiček in mi je ravno do Pakistana, kdo kje leži in da jaz tam ne bi smela? So what, jaz ležim vseeno. Mi glava visi dol ko spim, če ne glava, pa taca, včasih pa padem. Ja, velikokrat, mačke smo veliko bolj štoraste, kot marsikdo misli... Ampak to je samo " mačji stil" no...

Torej, tečka in "drama queen" Vidi se poskuša z mano celo lovit gor in dol, sicer je malo štorasta, ampak bo že. Tudi jem lahko zdraven nje, ležim na postelji ali pa na okenskih policah gledava ven, vse na korektni razdalji. 



Takole lepa sem...



Čisto druga je pa teta Tildi. Ta mi je zelo všeč. Z njo se v tistih "norih mačjih minutah" lovim, ležim poleg nje na mizi ali pa na tleh in bjonda vedno reče: "poglej tele naše tigre, čisto enako ležita na tleh"... Bjonda ji pravi, da je taka, kot plišast medvedek, ker ima okrogle tačke, pa velika je, težka, z okroglim obrazkom in ko se igra, nikoli ne popraska s kremplji ali pogrize z zobmi v roko. Nežna, buckasta. Pol jo pa kličejo Tildolina ali Medvedka. Je tudi zelooo umirjena mačka, mačja mama pravi, da ima vse pospravljeno pod streho in da ji je ravno do Pakistana, tak flegmatik je. Zelo rada ima vodo in vam povem, cele tri dni je pila iz moje šalce. Pa moje baby briketke tudi je, hi, hi. Tildka je moja, moja macica, rada sem z njo...



Jaz sem pa prava gurmanka in preizkuševalka vsega, kar je za pojest. Ampak resno, bjonda ima včasih kar odprta usta. Včeraj mi je dovolila pojest pol makarona s smetanasto omako iz belih tartufov. Več pa ne, je rekla, da moram ubogat in da sem za škrob še premičkena. In da če maram tartufe, bom morebiti celo bolj pametna, nikoli se ne ve... Danes sem pa pojedla piščančka, pečenega, pa šparglje in por tudi. Torej. Mama dovoli, da raziskujem, meni je pa fino in vse dobro. Mačji teti še povohali ne bi. Fuuuuj in feeeej. No, poizkusila sem tudi banano, pa košček čipsa pa eno žličko vanilijevega sladoleda mi je bjonda včeraj zvečer pustila polizat. Itak je bil stopljen in nebeško dober... Potem me je samo vrglo v globok spanec.






Igram se...






Pančkam veliko. Jem, spim in se veliko igram, kot to delajo vsi majhni dojenčki. In bjonda je rekla, da imam tudi "nore minutke", une mačje, ko vse leti po zraku, z mano vred. In takrat prestrašim bjondo, pa špeglarja, pa tudi mačje tete, da tako odskočijo, da se jim vidijo mačje spodnjice... Zabavno je!!! Bjonda mi je rekla, da sem kot "grozni duhec prahec", ki kar naenkrat plane iz nekje... Pa polno super igrač imam. Miške, pereščka, tunel, žogacesto in še polno drugih stvari.

Moj najljubši kotiček pa je v dnevni sobi ob steni, za zaveso. Tam me res nihče ne vidi in lahko mirne duše vsakega prestrašim, še posebej teto Vidi. Pa uležem se, zadnje tačke nazaj, z zaveso pokrita čez učke, do noska in tako ležim. Bjonda pravi, da sem ena mačja buča... 

Pa ker sem mičkena, se ponoči pridem malo pocrkljat, pol pa spet spim naprej... 






Moja bjonda je nora na tačke, z zgornje strani so srebrne, spodaj pa črne...








Ni komentarjev:

Objavite komentar