nedelja, 23. junij 2013



23.6.2013


Teh nekaj dni smo bili doma, zaroletani v napol temi, ker je bilo takooo zelo vroče. Res. Mačke smo večino dneva prespale, hrrr, hrrr, hrrr. Jaz še posebej, ker sem še mičkena, pa teta Tildi, ona pa tako ali tako veliko spi. In veste, kaj naredi potem? Vstane in sedi, pa mežika, ker tudi učk ne more imeti odprtih, se sprehodi nekaj metrov in se zopet uleže na tla, da počaka, da se do konca zbudi. Bjonda pravi, da je vedno čisto zalimana in da pač po mačje traja, da pride k sebi.

No, danes je en teden, odkar sem tukaj. To, da je fino, sem že povedala. In odrasle mačke so mi tudi neznansko všeč. Tildka je moja vzornica in sem rada z njo. Ves čas. Sem pa tudi dovolj samostojna, da znam biti sama v svojem mačjem brlogu pod posteljo, noter sem navlekla že cel kup igrač. Ali pa preprosto spim nekje v bližini špeglarja ali pa v dnevni sobi. Mačja mama je rekla, da je posebna vrsta mačje inteligence, če se spi na vseh ležiščih, ki jih je pripravila zame. In res, meni se zdijo kosmati povštrčki, pa bombažna posteljica (za vročino) strašansko udobne. Mačje tete pa tega sploh ne marajo. 

Je pa mačja mama rekla, da sedaj, ko sem prišla jaz, zgleda kožuh Vidi bolj smetanasto bel, Tildka zgleda kot črnuhlasta tigra, zelo, zelo temna, jaz pa sem srebrnčica ali kot bi me kdo narahlo narisal z grafitnim svinčnikom. Vidi z rožnatim noskom, Tildi s čokoladnim in jaz z opečnato oranžnim. In pravi, da smo najlepše, vsaka sama zase. In da nas imajo najrajši. In da moramo vsaj petkrat na dan slišati, vsaka posebej, da je najlepša mačka na svetu. 

In UAU!!! Danes sva s teto Tildi prvič spali skupaj. Popoldan na balkonu in bjonda naju je res težko slikala, se pa vidi moj zadovoljen obrazek. Sem vam rekla, da je teta Tildi zakon, a ne? Da jo rada prestrašim, ali pa skočim nanjo. In se igrava. In ko me ima čisto zadosti, se odmaje kam, kjer je ne najdem, da lahko v miru spi. In bjonda je imela topel srček, ko je videla, kako lepo sva se povezali. In je bila nedelja zanjo še posebej sončna. In je bila spet po materinsko ponosna na naju. 


Takole jaz pomagam špeglarju delat na pisalni mizi, vroče je...


Delam, a vidite?



Pol sem se pa tkole ulegla na njegovo roko, ko je držal računalniško miško...



Teta Tildi v nakupovalni gajbici, te ima še posebej rada, jo imamo že tri dni v kuhinji na tleh...


Teta Vidi v kopalnici na tleh. Je vedno vesela, ko jo bjonda fotka pa prede in se zvija...



HAPPY PHOTO, :) Jaz in teta Tildi spiva skupaj na balkonu in se tiščiva skupaj. Bjonda je morala res narediti podvig, da naju je ujela. Sva namreč za škatlami in pod stojalom za perilo. Tale krpast tepih sva navlekli dol, da mava mehko za ležat...


Moi...













Ni komentarjev:

Objavite komentar