četrtek, 27. junij 2013



Iz reklame, ali pa iz risanke?


Reklame ali ne, vse mačke so lepe, vsaka po svoje. In lepe in še lepše jih naredimo mi, ljudje, ker v njih znamo videti vso lepoto in bistroumnost. In vsaka je nekaj posebnega in vsaka ima svoj vonj in vsaka drugačno mehko dlako in vzorce v njej. Mačke so res, bitja za občudovat. In če jih je več pri hiši, so celo bolj zanimive od televizijskega programa, :)


Ko sem bila res, res čisto mičkena in so me oddajali v DZZŽ Kranj...
Slika je vzeta tukaj: klikni


Slika je vzeta tukaj: klikni


Če kdo reče, da sem taka, kot iz Whiskas reklame, pa sem čisto res, prav taka. Siva tigra, z opečnatim noskom in zelenimi učki. Ampak veste kaj, bikolorka (tuxedo cat)Vidi je pa taka, kot iz risanke. Saj se spomnite Sylvestra? :)
Ampak veste, muck se ne posvaja zato, ker zgledajo "kot iz reklame", ker so lepe, posebne in sploh, lepše od sosedove ali pa da bojo zgolj posebne. Za mucke je potrebno odgovorno skrbet, vedet, da ne morejo biti več dni same zaprte v stanovanju, zato je bolje posvojiti dve, ker ni nič več dela, imamo pa družbo in to z nekom iste vrste. Da je treba vedet, da mačja hrana stane nekaj evrčkov na mesec, prav tako tudi kveliteten mačji pesek za stranišče. Da ne govorimo o cepljenjih, zdravilih in pripravkih proti parazitom. Ampak tisti, ki "znajo gledati s srcem" kot pravi Mali princ, bodo to že vedeli in zadeve avtomatično vkalkulirali. Pa tudi tiste mačje zadeve, ko se kaj spraska, uniči ali pa po nesreči prevrne z mačjim repkom... 


Jaz bom taka, ko bom velika...
Slika je vzeta tukaj: klikni

Slika je vzeta tukaj: klikni


Naša Vidi pa je takale...

Slika je vzeta tukaj: klikni

Slika je vzeta tukaj: klikni








2 komentarja:

  1. Zdej bo pa Tildi uzaljena, Tildi ti pa si posebna ze zato, ker si;))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, Tildi je itak posebna, noben ne preseže njenih spalnih poz, :) Je pa prijazna teta od Mallow, tako da jo imamo itak vsi zelo radi, :) <3

    OdgovoriIzbriši