sreda, 26. junij 2013



26.6.2013


Moja mačja mama pravi, da sem pa res od sile in najbolj kulska macica. Njej je zelo všeč, ko jo pridem v posteljo zbudit. In se mečkam in predem in stiskam in valjam. In dam par ornk lupčkov, se uležem med njiju, naslonim nogice na špeglarja, grem zbudit še njega... Danes zjutraj sem prilezla nekaj minut preden je zvonila njegova budilka za jutranje vstajanje. Bjonda reče, da smo mačke prave male čarovničke, točno vemo kdaj "bo" ura zvonila in me pridemo malček prej.

Takole pančkam na belem povštrčku...





Celo noč sem prespala na polički nad bjondino glavo. Smo že ugotovili, da v postelji ne moremo skupaj spat, ker se vsi preveč premikamo (ne jaz, onadva)... In spim. Zvečer se spokam spat z njima in ležim v posteljici ali pa nekje blizu postelje, mačja mama mi reče, da sem že v pižamci, pripravljena za spat. Enako dela tudi teta Vidi, vsak večer je šla spat z njima, seveda na praskalnik poleg postelje, sedaj pa, ko sem jaz nekajkrat spala na tem istem mestu, je ni več. Mačja mama je rekla, da se bo to uneslo, bo že čez čas spet našla svoje ležišče. Kar se je tudi zgodilo, jo je en večer špeglar prinesel nazaj gor spat in je dama spet v miru in blaženo spala celo noč, pa naslednjo tudi... Vidi, dobila si nazaj svojo posteljo, jaz je niti nisem nameravala okupirat, tisto je bilo samo na začetku, veš...


Jaz in Vidi na balkonu...



In bjonda reče, da se čudi celemu svetu, kako je nekje sploh zrastla taka mačkica kot sem jaz. Pravi da sem zelo rada z ljudmi, obenem pa sem prekleto samostojna, z dobro mero poguma in enako dobrim odmerkom spoštovanja do ostalih mačk. In kdo na svetu je je naučil lupčkat se? Ker veste, jaz prilezem (sem še tok mičkena, da moram povsod lezt, praskat, skakat, da kam pridem), bucnem, nekajkrat, potem pa s smrčkom, direktno na usta, lupčka, pa še enega, pa še enega... Odraslo zasedbo je včasih kar malo strah, tako znam biti zavzeta pri tej stvari. In včeraj, sem prilezla do špeglarja, ko je gledal televizijo, sem šla do njega, ga objela s tačko po obrazu in mu prilimala enega luuupčka, ki je trajal celih 5 sekund ali pa še več. Bjonda, ki je bila zdraven in je malo prej že dobila dozo lupčkov, mi je rekla: "Ej, hani, to je bil pa poljub kot "v vrtincu" in to od tele male macafurke, si moreš mislit..." Torej, lupčkanje obvladam v nulo. Pa še to samo, ko se meni tako zdi, po mačje, seveda. In ker imamo pri tej hiši mačke vse pravice, nas nihče prav v nič ne sili. Torej gre zadeva nekako takole. Lupčkanje ko jaz hočem in ko sem jaz pripravljena, ostale pa dobivam od njih na glavo, pa za ušeska...

Danes sem se takole spokala v pisker... 



Znam tudi skočit v kopalno kad, ven iz nje pa ne, bjonda je rekla, da bo, kadar bo kam šla, vanjo postavila pručko, da bom imela izhod iz nje.
Igram se z zavesami, ampak to je tudi prav po mačje in bjonda je vesela, da ni kupila kakih dragih zaves, da sta prej že Vidi in Tildi potegnili ven kako nitko, pa da tudi neham, ko bolj naglas reče "NE" in naredim oni butasti izrazek na obraščku "saj ne bom več no"... In enako je, če kdaj dobim idejo, da bi plezala po komarnikih. Ja kaj jaz morem pomagat, če pa sem hotela lovit dežne kaplje ali pa kako mušico ali nočnega metuljčka na zunanji strani. In včeraj je priletela ena mušica prav noter k nam v kuhinjo, si morete mislit to predrznost? Vidi je takoj začela presti, tako ji je bilo všeč (ampak njej je res vse, čisto vse všeč in takoj prede) in potem ni mogla iti spat še lep čas, ker je dežurala, če jo bo še kje videla.

No, pa rečite, da mačke niso super duper. 24 - urno varovanje pred mrčesom, mišmi in drugimi glodalci. In da ne boste mislili, da je kaj drugače, če živiš v bloku, v tretjem nadstropju. Ne. Varovanje ves čas, nikoli ne veš, če koga od ljudi napade kaka veliiika miš...







1 komentar: