petek, 28. junij 2013





Tigre prisegamo na škatle...


Nekaj, da razložim. Mačke imamo po večini rade škatle. Kartonaste, plastične, kakršnekoli v končni fazi. Polivinil, folija, papir, vse to je tudi super za pod mačjo rit. Plastične odeje, za katere je bila bjonda na začetku zelo skeptična, so se super obnesle. In jih imamo kakih deset, ene krožijo v pranju, druge so na ležiščih, kaka je pa vedno na rezervi, če se jo kje slučajno na hitro potrebuje. No, jaz in Tildi niti dekc ne marava preveč. Škatle so pa zakon. In če teta Tildi leži noter, ni hudič, da ne bi bilo v redu. Tako jaz ponovim za njo, kjer leži ona, ležim tudi jaz. Copy paste.

Ene mačke pa ne dajo nič na papir in karton ker so njihove riti prefine. In jih to sploh ne zanima. Samo mehke in dišeče dekce ali pregrinjala. Taka je naša Vidi. Vse čisto, oprano, zlikano, mehko, to je zanjo. In ona se res počuti prav posebno, ko ji bjonda prinese kaj takega. Preden sem prišla jaz, sta šli bjonda in tamala v trgovino po mehko sivo umetno krzno iz katerega mi je potem naredila odejico za spat, eno pa še za Vidi, se razume, ker njej take stvari res veliko pomenijo in je nato dva dni vsa ponosna spala na balkonu na svoji. In še vedno rada spi na njej. EPP - sem ravnokar mačji mami zlezla v naročje in imam mačje mečkabilne minute, ko bucam, delam zvezdice in prrredemmm pa kakšnega lupčka pritisnem... 


Na škatli, kjer leži tudi Tildi...





Tildi je na svoji škatli...

Vidi na svoji polički, kar poglejte, kaj greje njeno rito...











1 komentar:

  1. Če bi bila mačka ... bi hotela tole bjondo za mačjo mamo ;)

    OdgovoriIzbriši