nedelja, 30. junij 2013



Tole bo pa dala moja bjonda gor, da boste lahko cedili sline. Ker mačji mladički so pa res lepi. Pa mehki, pa crkljivi, pa igrivi, da se vse iskri. Moja mačja mama bi rekla, eno mačko v skoraj vsak dom, posebej k osamljenim starejšim ljudem, da bi delale družbo in bi jih lahko booožali in mečkali. In skoraj nič dela ni z mačkami, razen to, da je treba nahranit, ščistit stranišče in se malo poigrat. Večinoma pa spimo, zelooo veliko, hrrr, hrrr...
No, takole je zgledal fotošuting na balkonu na škatli, kamor mi je ona dala eno mehko odejico. Sem se tok igrala z bjondo, da me je komaj lovila v objektiv, ampak ona je rekla, da je nastalo nekaj lepih in nadkrasnih fotk. A sem lepa, a ne?















Takole spi Tildi na Jabooz vreči in na papirnati vrečki po rito. Zdej smo jo že toliko uničile, da nam bojo pr tej hiši morali prinesti novo... Malo sem jo pa raztrgala še jaz s svojimi šilastimi zobki. Se še igram. In to še ni vse. Takrat, ko sem prišla jaz, je teta Vidi prvič skočila iz pulta na vrh hladilnika. In sedela tam in strmela vame nekaj dni. In bjonda je šla, dobro zdrgnila hladilnik in pospravila dol vse steklene posode, gor pa namestila turkizen kvadraten povštrček. Je rekla, da zanalašč, ker ga je kupila za Vidi in da ona ni nikoli hotela spat gor. In da bo sedaj lepo kot ležišče na hladilniku. In res, Vidi je začela gor spat in sedaj ji je to tako všeč, da je večino dneva gor. In mačja mama je rekla: "vidiš, Vidi, vse je v tvoji glavi"... In če jo hoče pobožat, mora stopit na prste, da jo vsaj malo doseže in da princeska Vidi prede... Še pofotkat jo je težko gor, ker je res visoko, ampak očitno pravo ležišče za mačko, ki mora biti nekaj posebnega...




What´s up, bjonda?

Ne me motit, spim...

Tudi pogledala te ne bom...


Teta Tildi in tele škatle...







Ni komentarjev:

Objavite komentar