ponedeljek, 1. julij 2013

Mačke v umivalniku...



Mačke v umivalniku...


Kot se za mačke spodobi, se tudi jaz rada uležem v umivalnik in sem tam, ko se bjonda zjutraj štima in maže in vse to. Začela je Tildi in ji je bjonda sešila takele blazinice, da ji ne bi bilo slučajno mrzlo in da ji ne drsi, ko gre noter. Ulegla se je, udobno, včasih predla, po večini pa raztegovala tačke in jih naslanjala na nekogaršnji trebušček, medtem, ko se je sklanjal do ogledala. Strašno ji je bilo všeč. Tako sta to počeli vsako jutro, lep čas, dokler tega ni Vidi opazovala tako dolgo, da je še sama zlezla noter. In to iz same ljubosumnosti v stilu "jaz hočem tudi". Sprva ji ni bilo nič jasno in sploh ni bila sproščena, sedaj pa je to ena izmed točk, kjer ima ona trenutke "mačjih potreb" - se pravi božanja in cartanja z mačjo mamo. Vam rečem, Vidi prede dvoglasno in umivalnik kar vibrira. 
No, pa sem še jaz, mala pika, pogruntala, kako pridet noter. In da je tudi meni fino, če sem tam z mačjo mamo. Ona se je pa zelo začudila, kaj nam je mačkam, je umivalnik tako udoben, ali pa smo rade z njo? Torej se bomo sedaj tri zjutraj greble, katera bo prva noter... In jaz dobim gobico za puder, da se z njo igram, sem še micena punči, meni grejo same neumnosti po glavi, :)

In moja bjondica. Midve se imava zelo radi. Ona ima z vsako mačko svoje rituale in se vsaki posveča malo drugače. In jaz včasih rada zaspim pri njej, na njej, za vratom, se stiskam, pa kakšnega lupčka pripopam, včasih tudi ne morem, ker ona nosi te grozne lepljive in smrdljive šminke. Fuuuj. Ampak je lepo in toplo pri njej. Špeglar je rekel, da ne rabi peličastega ovratnika, to je krznenega za tiste, ki ne veste, da ima ker mene. Juhu. In potem predem in me ona nežno boža in se raztegnem po njej, vznak in me boža še špeglar in jaz uživam sto na uro. In da sem taka faca, da mi ni nič nerodno takole zlezt na špeglarja, ko gleda poročila na televiziji in odkinkat ene dve kitice. 

Drugače me mora pa mačja mama pohvalit, sem zelo pridna in lepo vzgojena mačja punči. 


Hrrr, pančkam v umivalniku...


O, čau...


A se bova igrale... Poglej, kako te dobro napadem...










Ni komentarjev:

Objavite komentar