sreda, 24. julij 2013

24.7.2013 Čau banda!


24.7.2013 Čau banda! 


Čaaau bauuu banda!!! Moja bjondica je malo več doma in me je včeraj fotografirala in je rekla, da so fotografije v redu in jih bova zdajle objavili. A se kaj vidi, da sem zrastla? A???

Tako. Danes sem tako zelo norela zjutraj, ampak samo tisti, ki imate mačke, veste, kako to zgleda. Uno, aerodinamično ušesa nazaj in turbo pogon. In sem ene štirikrat laufala preko bjondine glave, pa jo hodila cukat in kako bo človek potem spal? Sicer pa, če mačke ne spijo, tudi ljudje ne bojo, ker nam je dolgčas in komaj čakamo, da se zbudijo... In da je kaj dobrega za pojest.

Pojem tako veliko, ogromno, res, ogromno. Ribice, obožujem ribice. Mmmm... Sem pa še vedno tak suhec, ker rastem, sem samo čedalje daljša. Aja, moje briketke je z veseljem malicala Tildi. In ker se je že spomladi zredila, ji tudi "dieta" ala manj hrane in manj mesa in zrezkov ni pomagala. Vidi je shujšala, Tildka pa zaradi mojih briketov ne. Pa je bjonda umaknila moje baby briketke in jaz zdaj hrustam une, za odrasle, pri Tildki. Mal menjavamo. Ker Tildi mora zgubit vampek... Mačja mama je rekla zato, da bo zdrava. In da ne bosta podrli pulta, ko skačeta iz pomivalnega stroja na hladilnik in potem gor nad kuhinjske omarice ležat in spat. Po novem spita gor, da se izognejo meni in mojemu teženju recimo. No ja. Kdaj pa kdaj. Ker res ne težim toliko. Tildi si gre mal živce hladit gor. 

Moja moja Tildka. Ona se tako dobro ruva in pretepa z mano. Pa potem me še malo umije. Ali pa gre na stranišče in jo jaz čakam na pokrovu in ko gre ven, samo SKOOOČIM nanjo in potem se loviva in podiva. 
Pa Vidi se je začela igrat za mano. Res, res. Zelo veliko se loviva in podiva, zdaj se kdaj tudi vržem nanjo in potem se začne lov. Uh, kako uživamo, vse tri, v hodniku so vse preproge zvite in danes zjutraj smo mijavkale, ko se je špeglar zaprl v kopalnico, ker tudi po kopalnici poteka mačje dirkališče, kaj si pa on misli. Vrata zapret, phhhh... In je rekel, da verjetno vadimo za mačji maraton 2013...

In bjondica in jaz kdaj skupaj mahava tja nekam daleč, mi je povedala, da v Maroko, ena mačka pa od tam meni maha nazaj. No, ko bjonda čveka, se še igra z mano, vsak večer eno uro skačem, da potem lažje zaspim...


A sem lepa?











Tildi čuva vsebino paketa, ki ga je bjonda dobila včeraj...






Ni komentarjev:

Objavite komentar