četrtek, 18. julij 2013

19.7.2013





19.7.2013



Na kuhinjski pult znam skooočit, sama, čisto sama!!!!!!!!!!!! No, včasih tudi s stola, pa z mize, pa se nič ne sekiram, če padem. Po mačje nora in zvedava, pravi bjonda. Absolutno ne maram nobenih dišav ali laka za nohte (ki si ga bjonda kar naprej suši), mežikam z učki iz varne razdalje. In ne maram, da me potem bjonda mečka ali pa stiska. Fuuuuj... Bljek. Parfumi, bljek. Rada hodim v kopalnico, ko se bjonda liči, ležim v umivalniku in se igram z njeno gobico za puder ali pa ležim in jo gledam.

Vmes sem dobila pikico, ja, na cepljenje sem morala. Sva se tako lepo z mačjo mamo peljali, me je dala v transporterju na prvi sedež in me božala, da nisem preveč mijavkala med potjo in sem bila potem bolj zadovoljna. V ordinaciji je zdravnica za živali takoj rekla: "a tole je pa nova?", mačji mami ni bilo čisto jasno, kako si je ta teta zapomnila Vidi in Tildi. Vetrinarka me je pregledala in težka sem 1.460 g, je rekla, da sem fejst punca, pri injekciji pa nisem spustila niti glaska. Mačja mama je bila sila ponosna name in doma sem dobila nekaj res dobrega za pojest za nagrado. No, vse tri smo jedle, :)

Zrastla sem. Prava dolginka postajam, kot reče bjondica, iz dneva v dan večja. Zvečer grem vedno spat z mojima (bjondo in špeglarjem), na praskalnik poleg postelje, ju gledam in zaspim. Sedaj spim na najvišji poziciji, mačja mama pravi, da sem nova alfa mačka. Zjutraj prilezem v posteljo in predem in se lupčkam kot zmešana. Če seveda ni kaj bolj pametnega kje drugje za počet. Recimo norenje z Vidi, ko komaj zvoziva ovinke, bunkanje s Tildi, pedagoško, ali pa poganjanje žoge na žogasesti ali pa igranje v mačji igralnici. Ta je v pisarniškem delu od špeglarja, točno za njegovim stolom in mora bit res previden, ko vstaja, da me ne pohodi ali priščipne s čim. Tam se igram ure in ure, imam papirnato vrečko, v katero se zaganjam in skrivam, nekaj mehurčkaste folije in si morate mislit, nekaj papirčkov od bonbonov, tej so pa res od sile dobra igrača. Lahko jih v gobčku prenašam naokoli, mečem v zrak, lovim in poganjam po tleh in jih potem iščem, ko se kje zagozdijo. Lepo se imam. Veliko spim, jem in se zabavam in vsi me imajo radi. In vsi se imamo tudi med sabo radi... 



Pančkam...

Vidi in Tildi na vrhu kuhinjskih omaric...








Ni komentarjev:

Objavite komentar