torek, 2. julij 2013

Mačje traparije



Mačje traparije...


No, mačja žemlja trapasta. Kaj naj moja bjondica drugega reče? Danes zjutraj sem ušpičila eno hudo traparijo. Res mačjo traparijo. Skočila sem v tisto veliko človeško stranišče, direktno noter, ob šestih zjutraj, ko je bila priprava na službo. Kar naenkrat, direktno noter, PUF, :) Mačji mladički smo včasih kot telički, nič ne premislimo, kaj kako, se vržeš, skočiš, padeš, ni problema... No, špeglar je rekel, da še ni videl mačke, ki bi naredila kaj bolj trapastega in potem sta me on in bjonda morala oprat z vodo. Skoraj celo. Se nisem niti upirala, niti jokala, sem bila preveč šokirana od prejšnje mokrote. Torej, bjonda me je držala, špeglar me je pral, potem me je zavila v brisačo in nesla s sabo v posteljo. Itak nisem mogla ostati zavita in sem začela noret kot poblaznel moker pes. Vmes sem se cela prelizala in uredila kožušček, tako da sem bila hitro suha. Bjondica se je bala, da se bom prehladila, ampak po moje ne bo sile. 
Nauk zgodbe. Zapirajte straniščno školjko! Nujno!

Potem sem bila pa pridna, igrala sem se in spala zraven, ko sva imeli gostjo na kosilu. Takole je to zgledalo. In da ne rečem, očarala sem tudi obiskovalko. Mičkena srebrnčica. Pa tudi Tildi in Vidi sta lepo prišli pozdravit in sta bili sila po mačje prijazni, ne tako kot včeraj, ko je Tilda tako silila v zavarovalnega agenta, skoraj zlezla nanj, k njemu v naročje, hotela je pit iz njegovega kozarca. Vam rečem, tudi ona prava mačja trapa...


Spim...














Ni komentarjev:

Objavite komentar