sobota, 13. julij 2013




Čaaauuu! Moja bjonda in špeglar sta bila dvakrat po dva dni na morju, vmes sta prišla pa za en dan sem nazaj domov mačjo bando pogledat. Smo se zmenili z eno teto, da nas je prišla 2x na dan pogledat in nahranit, pa mal pobožat, pa pogledat, če vse stoji še na mestu, ala stojalo za perilo, tepihi, povštri in podobno. Vam povem, mi smo se mele prav fino, tudi ta gospa je super, ima sama veliko živalic in vedno pridiši do nas in je zelo zanimiva. Pa še božamo se rade pri njej in stiskamo. Je povedala bjondi, da smo res fejst mačje punce tukaj doma.
Bjondica nas je pa pogrešala, na plaži sta se s špeglarjem stokrat pogovarjala o nas in potem je bila vsa vesela, ko je prišla za tisti dan domov pogledat in je seveda pričakovala, da bomo vse sestradane in boge njo čakale... Nooo, pa smo lepo po mačje spale, lačne nismo bile preveč, vse je bilo v redu, razen par povštrov razmetanih in igrač, jaz sem pa potem dobila pravi mačji power in sem skakala in se igrala kot bi se mi čisto utrgalo. Vmes, ko ju ni bilo doma, je celo Vidi začela čepet poleg mene in me opazovat pri vsem, kar počnem. Bjonda je rekla, da so premiki, še vedno gre na boljše z Vidkine strani... 

A, pa še to. Začela sem, po ene treh tednih, ubogat na ime Mallow. Pravzaprav se izgovori Melou, bjonda reče, da se sliši, kot bi bila s kakega afriškega plemena, hi, hi... Zdaj me pokliče če je za jest, pa če me kaj rabi ali išče in prišibam kot raketka...

Po dveh tednih je prišla domov tudi tamala. Sam poglejte, kako jo imam rada. In večkrat takole zlezem k njej v naročje...



Vam povem, tale otrok je full kulski...


Travica, sveža... se pasemo kot kozice...

Ne me no s flešem slikat...

Spet se afnam, učke so bolj zelene in svetlejše...

Tildka je omagala v skladišču...





Ni komentarjev:

Objavite komentar