sobota, 6. julij 2013

Sem pramajhna, je previsoko...


Sem premajhna, je previsoko...



Skočit na pult. Ja ne morem, a ne... Uuuuhhhh, ne gre. Se zaletavam v kuhinjske omarice, ker rinem gor, gor, gor... Ker vidim Vidi in Tildi, da včasih hodita ali pa ležita gor. Vidi vedno, ko pere pomivalni stroj, da ji šumi pod rito in ji je malo toplo. Bjonda ji je sešila mehko blazinico, da ona kraljuje gor. Mene pa tako zamiiimmmaaaa kaj je tam. 
No, bjonda mi je postavila stol, da sem skočila gor, potem pa iz njega hop na pult. A si morete mislit, gor je tudi ena mokra luknja, polna čudnih vonjav. Uaaauuu, je zanimivo... Zdaj občasno dobim stol, da hodim gor malo v kontrolo in da se bom navadila, tudi štedilnika, da tam ni kaj za gledat in firbcat. Počasi.

Aaaa!!!!!!! Še nekaj moram povedat. Sesalca se pa ne bojim. Ne. Sploh. Meni je zelo všeč. Bjonda je naredila tako, kot z ostalima mačkama. Pustila ga je kak teden nekje na tleh, da sem to pregledala, prevohala in se ga navadila. Lahko sem plezala po njemu, ležala gor, vseeno. (absolutno izven elektrike, da ga kaka mačka po nesreči ne zažene). No, sedaj bjonda sesa, jaz pa hodim za njo in gledam, kaj dela. In je rekla, da me bo enkrat posesala za rep in bom pristala v sesalcu, ko se ji tako nastavljam. 

S Tildko se rada igram, mačja mama je malo pofotkala, kako to zgleda. Meni je zelooo všeč, ko se midve ruvava in imava mačji wrestling. Tildi je meni zelooo všeč, kadarkoli jo lako uščipnem za rep ali skočim nanjo ali jo pač poprosim, da se malo igra z mano. Pa tudi ona pride mene kdaj iskat. :) Pa še nekaj fotk od moje tete, da boste videli, kako kulska je...


Prvi skok na pult, da sem vse pregledala...

Ena mačka in škatla... 

Kar poglejte, škatla je pri miru... 


S Tildi se igram, zelo rada...



Zdele te bom jaz naučila mačjih molitvic, tečka mala...

Jaz sem malo "škili bili" na tej fotki...


Nimaš šans, bedna miš...




A sem lepa?


Tole ima bjonda zdaj na FB-ju. Tildkine okrogle tačke...

Po igranju grem spat... 

Tildki gremo vsi na živce, glede na pozicijo ušesk... 






Ni komentarjev:

Objavite komentar