četrtek, 4. julij 2013

4.7.2013



04.7.2013


Jaz in teta Tildi v pedagoških prijemih... 


Bjonda reče, da imam najlepše nogice, zgoraj sive, spodaj črne, awww... 

Ku -ku...

Pančkam na balkonu... 


Malo težko pa je usklajevat prehrano treh mačkic. No ja. Nekako gre. Ampak Tildi občasno je tudi moje baby briketke, se ji zdijo sila slastni. Meni se zdi sila slastna njuna ribja mehka hrana, čisto sem nora na to. Vidi pa se zdi zelo slastna moja baby konzervica, Tildi pa moja baby paštetka. No, pa saj smo v familiji, bomo že delile malce med sabo. Mačja mama pravi, da ni problema, samo mene je treba malo pazit zdaj, ko sem še tako mičkena, da ne bom jedla samih kozlarij. In ja, probala sem žličko skutinega nadeva za štrudelj, blazno slastno, pa umešana jajca sem poizkusila pa tunin namaz tudi. Pa pečenega piščančka. Bjonda mi še vedno dovoli, da raziskujem okuse. Pravi, da je v življenju dobro biti fluiden in pripravljen na izzive in da ni hujšega, kot če te ujame kolesje rutine. Medtem, ko naša teta Tildka je samo in absolutno eno vrsto briketov v dveh okusih in je jih kot "buldožerka", tako, da jih z gobčkom zajema kot rovokopačka, večino jih pogoltne, kar pa pregrizne, kar miži z učki. No. Toliko o tem, kako si mačka čisti zobke z briketki, pri nas to bore malo zaleže. Ona je še eno vrsto mačjih paštetk, v večih okusih in seveda ribice. Zato večkrat diši po ribah, če ne zato, ker jih je jedla, pa zato, ker je potem polizala svoj kožušček. Ribja mačka, totalno. Teta Vidi je pa "kanta požrešna" pri naši bajti. Ona je vse, samo da je izbrano in dobro. Nobenega junk fooda. Ne. In poje še enkrat več kot Tildi, pa je bolj drobčkena in suhcena. In zelooo rada je zrezke. Pa meso. Pa jetrca. Prava plenilka je. In bjondo v domačem kraju poznajo vsi mesarji, ker kupuje meso za mačke, zase pa ne. In Vidi poje zajetno porcijo, gre ven (mačja mama reče, da gre malo potlačit v želodčku), potem pa čez kakih deset minut pride še enkrat pojest do konca, potem pa, po mačje, spat. Tildki pa je bjonda na začetku, kar nekaj časa dajala res majcene koščke mesa v gobček, da se ga je navadila jesti in predvsem žvečiti. Bilo je precej mukotrpno, ker je Tildka prav čakala nanjo, da jo je pitala kot kakega piščančka. Ampak sedaj zna jesti sama in smo vsi zelo ponosni nanjo. Mene to še ne zanima, sem še premajčkena, pa preveč dela imam z vsem ostalim okoli. 
Mljask, mljask... Pijem mačje mleko. Kako je dobro. Bjonda mi ga je dajala med največjo vročino, da sem dobila tekočino v svoj mali mačji telešček, ker to, da bi prisilil mačko, da pije vodo, neee, to pa res ne gre... In tudi jaz dišim po ribicah, ker si tudi takoj potem, ko pojem, čistim kožušček, :)

Vse tri pa se strinjamo, da so Sushicat konzervice the best. Čisto se nam zmeša, pa naj bo za mladičke ali pa katerekoli druge, pojemo, da so krožniki čisti.

In bjonda je rekla, da so letos Vidki in Tildki ostali trebuščki še od zime in se letos niso stanjšali na vroče dni in da bo treba malo pazit na hrano v bodoče. In da pride nov prehranjevalni sistem ala rahla dieta. Baje zame še ne bo veljal, ker jaz rabim še veliiiko, da zrastem, pa če dobim kaj preveč, itak prelaufam in prekopicnem vse ven. 




(človek bi me kar cmoknil, a ne?) 

Tačice...



Jaz pa Tildi, na mizi, itak... 

Naša nova najbolj slastna mokra hrana...






Ni komentarjev:

Objavite komentar